Najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę zapisać się do Programu Vision Care?

Są dwie możliwości zapisania się do Programu Vision Care:
1) Możesz udać się do salonu Vision Express i zarejestrować się na miejscu z pomocą pracownika salonu.
2) Możesz samodzielne założyć konto na stronie nowysklep.visionexpress.pl. Wystarczy kliknąć „Moje konto”, a następnie opcję „Zarejestruj się teraz". Uzupełnij dane na formularzu i wybierz opcję: „Chcę dołączyć do Programu Vision Care”.

Pamiętaj, że w celu aktywacji konta po rejestracji, należy kliknąć w link aktywacyjny wysłany na Twój adres e-mail.

2. Jak mogę zapisać członka rodziny do Programu Vision Care?

Możesz samodzielnie zarejestrować członka Twojej rodziny wchodząc na swoje konto i przechodząc do zakładki „Rodzina”. Następnie wystarczy kliknąć „Dodaj nowego” i wypełnić formularz. Dodana osoba otrzyma na swój adres e-mail/nr telefonu komórkowego wiadomość z opcją utworzenia konta. Drugą możliwością jest rejestracja w salonie Vision Express z pomocą pracownika salonu.

3. Nie mogę się zalogować na stronie Programu Vision Care

Żeby Twoje konto było aktywne, pamiętaj o kliknięciu w link aktywacyjny w mailu, który otrzymałeś po rejestracji. Jednakże, jeżeli Twoje konto było już aktywowane, sprawdź czy wprowadzasz prawidłowy login (Twój adres e-mail podany przy rejestracji). Jeżeli tak, spróbuj zresetować hasło. Kliknij „resetuj hasło”, a następnie wejdź w link wysłany na Twój adres e-mail.

4. Dlaczego członek rodziny wyświetla się jako nieaktywny?

Prawdopodobnie członek Twojej rodziny jeszcze nie aktywował swojego konta. Sprawdź z nim czy kliknął w link aktywacyjny, który otrzymał na adres e-mail/nr telefonu komórkowego podany przy rejestracji. Jeżeli nie może znaleźć tej wiadomości, powinien sprawdzić w folderze SPAM lub poprosić Cię o ponowne aktywowanie na stronie Programu Vision Care, w zakładce „Rodzina”.

5. W jaki sposób mogę skorzystać z bonu (vouchera)?

W celu pobrania 20-znakowego kodu bonu (vouchera) zaloguj się na stronie Programu Vision Care i przejdź do zakładki „Oferty”. Wybierz tę, z której chcesz skorzystać i kliknij „Pobierz kod promocyjny”. Żeby skorzystać z bonu przy zakupach on-line wystarczy podać ten kod w polu „Kupony promocyjne”. Jeżeli dokonujesz zakupu w salonie Vision Express wystarczy podać kod bonu przy kasie.

6. Dlaczego bon (voucher) zniknął z mojego konta?

Każdy bon (voucher) ma swoją datę ważności. Po utracie ważności nie możesz już z niego skorzystać. Żeby sprawdzić jego datę ważności zaloguj się na stronie Programu Vision Care i przejdź do zakładki „Oferty”.